برنامه ها و بازی های اندرویدی متنوعی وجود دارند که میتوانند سرگرم کننده  و در عین حال آموزنده و پرورش دهنده خلاقیت باشند، به طوری که کودکان ونوجوانان بسیار از آن ها لذت ببرند. در ادامه مقاله به 5 تا از بهترین برنامه ها و بازی های سرگرم کننده و آموزنده اندرویدی اشاره میکنیم. پس با ما همراه باشید.(امیدواریم نصبشون کنین و کلی لذت ببرین)

1- Colorfy-Coloring Book

کودکان میتوانند با این برنامه نقاشی ها را رنگ آمیزی کنند و حسابی سرگرم بشوند. Coloring Book دارای طرح های مختلفی می باشد و آن ها میتوانند به دلخواه خودشان آن ها رنگ بزنند و این باعث می شود که با رنگ ها بیشتر آشنا بشوند و خلاقیت آن پرورش پیدا کند.(حتی آدم بزرگا هم عاشقش میشن چه برسه بچه ها)

دانلود از فارسروید

2- پانتومبم / ادابازی

پانتومیم بازی فوق العاده برای جمع های خانوادگی و جمع های دوستانه می باشد و خلاقیت نقش مهمی در اجرای کلمات خواسته شده و پیروزی در این بازی دارد . برنامه پانتومیم یا ادا بازی نسخه اندروید کلمات متنوعی را در اختیار بازیکنان قرار میدهد و آن ها باید به خوبی آن را به اجرا در  بیاورند. چه خوب است که این بازی را با کودکان و نوجوانان در جمع های خانوادگی انجام دهیم چون باعث تقویت اعتماد به نفس و پرورش خلاقیت آن ها می شود.(حتما بچه ها این بازی رو نصب کنین و وقتی بازی انجام میشه به پدر و مادراتون بگین کلماتی رو به شما بگن و تا شما اجرا کنین)

وت

دانلود از کافه بازار

3- Piano Kids

با Piano Kids میتوانید ساز های مختلف موسیقی مثل پیانو - ساکسیفون - فلوت و ... را به اجرا در بیاورید و حسابی لذت ببرید. کودکان با استفاده از این بازی می توانند با انواع صدا ها آشنا شوند و با استفاده از موسیقی احساستشان را ابراز کنند.

دانلود از فارسروید

4- Flow Free

یکی از بهترین بازی های پازلی و فکری اندروید است که می تواند تا ساعت ها شما را سرگرم کند و فکرتان را به چالش بکشد شما در این بازی باید رنگ ها را به هم متصل کنید به طوری که خطوط همدیگر را قطع نکنند. پس اگر میخواهید هوش وخلاقیتتان را محک بزنید Flow Free از دست ندهید.(مخصوص  دانشمندان آیندهآرام)

دانلود از فارسروید

5- Doodle Magic Joy

این بازی دارای قلمو های جالب و نورانی و 10 الگو متنوع می باشد که با استفاده از آن ها میتوانید خلاقیت خود  را بروز دهید و نقاشی های درخشان و نورانی زیبایی خلق کنید.

دانلود از کافه بازار

امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه ، شما هم اگر برنامه یا بازی میشناسین که واستون جالب و سرگرم کننده بوده تو نظرات بهمون بگین تا ماهم با تجربیاتتون آشنا بشیم

خیلی ممنون / خیلی دوستون داریم